Thursday, January 24, 2008

ipod nike+



Nagroda dla przelomowego gadgetu medycznego przypadla finalnie:

Genialny ipod nano + nike+



Dlaczego:

1. Swietne buty choc bardzo drogie niestety (nike+) zostaja kupione z pelna satysfakcja bo dostaje cos ekstra (motywator). Poza tym, uwaga - jezeli ktos w sklepie powie ze takie buty sa np. dla osob > 90kg masy ciala i chronia kolana - to ma racje. Buty sa swietne.
2. Pomyslowosc oprogramowania na IPOD jest niesamowita. Po kolejnym lepszym biegu ku mojemu zdziwieniu pogratulowal mi wyniku... sam Amstrong! Genialne
3. Synchronizuje Ipoda, boom, wchodze na nike+ i mam wszystkie wyniki
4. Mapki google na kabatach i prosze, inni ludzie tez biegaja
5. Wybieram sobie cel i biegne. Teraz mam cel, wiem ile przebieglem, moge sie lepiej scigac ze swoimi slabosciami.

Zobacz moje postanowienie na styczen

"Wesprzyj zolwia ! Kopnij go w tylek pozytywnym haslem"


Reasumujac - nike+ to genialna sprawa i az szkoda ze nie mozna otworzyc tej spolecznosci bardziej poza nike+. Zdecydowanie firma nike zrobila wiecej niz wiele firm farmaceutycznych.

Przy okazji, jak to malenstwo - groszek w bucie i malenki elemencik do ipod wie ze biegne ? :)

No comments: